Reklama, která má smysl

Mnoho začínajících firem se potýká se stejným problémem, tím je nedostatečný příliv nových zákazníků. Jenže právě ti jsou pro takové firmy nesmírně důležití, díky nim mohou firmy generovat zisk a zároveň i růst. Jenže zákazníci si k takovým firmám hledají cestu jen velmi těžko. Řešení představuje cílená reklama, která je ovšem pro řadu z nich nedostupná. Jak tuto skutečnost změnit?

Programovací jazyk

Sociální sítě
Určitě jste si všimli, že mnoho reklamního obsahu se přesunulo na internet. Televizní reklama už nyní představuje jen neefektivní a předražený způsob propagace, navíc často s omezeným dosahem. Mnoho firem tak stále více cílí právě na sociální sítě, kde je reklama dostupnější a zároveň dokáže zacílit na potřebnou skupinu uživatelů. Je pravda, že možnosti, které dovolovaly sociální sítě svým uživatelům, jsou ty tam. Přesto je stále možné spravovat profil na sociálních sítích zcela zdarma. Proč tedy tuto skutečnost nevyužít ve svůj prospěch? Jenže jen vlastní profil povětšinou nestačí, je zapotřebí ho plnit zajímavým obsahem, který bude čtivý a pro uživatele sociálních sítích poutavý.

Co je to ppc kampaň?
Placená reklama je další z možností, jak propagovat svou firmu, službu nebo třeba produkt. Ovšem pro inzerenty je mnohem přívětivější a hodí se i pro menší firmy s omezeným rozpočtem. Zkratka ppc pochází z anglického slovního spojení „pay per click“, což v překladu znamená, platba za kliknutí. Ppc reklama je druh reklamního obsahu, kdy inzerent neplatí za samotné zprostředkování inzerce, ale až za jednotlivé prokliky na daný odkaz. Inzerent si tedy sám může velmi snadno určovat, kolik do reklamy investuje peněz. Měřitelné výsledky je možné pozorovat již po prvních pár minutách od spuštění.

Slovo vize

Ppc reklama – ads a sklik
Mezi nejznámější ppc systémy na světe patří ten od společností Google Ads, u nás je to pak Sklik od Seznamu.cz.

Create Account



Log In Your Account